Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 18 juni 2016

Wankelmoedig weer

Vanmorgen wakker geworden met regen op de ruiten. Geeft niets, want ook binnen vermaak ik me uit de kunst en bij mooiere  momenten kan ik de tuin in. Weekendkrant, en voldoende lekkers in huis, dat is voldoende garantie voor een prettige tijd.
Volgende week schijnt het warmer te worden, dan kan ik weer langs 'sHeren wegen zwerven en mijn hart daar ophalen.
Op het moment is het leven heel goed, met meer energie, zalige nachten en ook weer meer sociaal leven.
En de echte zomer moet nog beginnen.
Ik voel het leven bruisen in mijn lijf, de ruimte wolkt in mijn hoofd en mijn hart is aan het overlopen van dank en blijdschap.

4 opmerkingen: