Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 10 juni 2016

Vrijdag de vrije

Het weer is niet blote armen en benerig, maar zon en weinig wind en droog is voldoende om een fijne kanoroutetocht te garanderen. Wat eten en drinken mee en boodschapjes doen op de terugweg. In de namiddag barst Pinkpop los, dus dit hele weekend zit ik gebeiteld.De vrijdag is voor mij meestal een dag zonder afspraken, dus heb ik al een beetje weekend gevoel, zeker als ik weer de bekende mooie route rijdt, die nooit verveelt. Dijk en duinen zijn landschappen met een enorme ruimtelijkheid en een soort eeuwigheid.  De kanoroute zelf biedt elke keer weer verrassingen omdat hier het seizoensbeeld zo kan wisselen. Het meest intense gevoel om zo tijdloos buiten te zijn brengt mij dit soort aktiviteiten. Een paar uur zwerver zijn en me intens met het landschap verbonden voelen. Vrijheid door me een te voelen met alles.

1 opmerking:

  1. Mooie laatste zin met veel diepgang. Helemaal Vlassig.

    BeantwoordenVerwijderen