Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 8 juni 2016

tafelmanieren

Al een poosje was ik niet zo tevreden meer met de salontafel die ik heb. Twee glazen bladen, waarvan een zwart glas daar zie je kattenharen, gemorste druppels enzo meteen op en er zat geen opbergruimte in, wat ik oploste door op het zwarte onderblad mandjes te zetten waarin ik losse prullen kon opbergen, hetgeen er weer rommelig uitziet.
Natuurlijk was wat ik op internet vond als beeldschone tafels weer reteduur, heb een goede smaak, en de anderen waren toch steeds niet wat ik nodig had. Tot eergisteren, opeens verscheen op MP een tafel met twee ruime laden, geen schoonheid, maar rustig en prakties. Ik bood en hoorde niks. Ik mailde en prompt kwam er een heer in de lucht die meteen aangaf mijn bod te accepteren. Toen ik zei wel wat te moeten regelen voor vervoer, bood hij aan om hem te brengen en toen ik het had over een makkelijk te herkennen gelekozijnenhuis, zei hij, oooo U was op de EO , ja thats me.
Hij schakelde een buurman in en binnen tien minuten stonden ze voor de deur en even later stond hij op zijn plek en was er afgerekend. Ik had net kans gezien de oude tafel te ontruimen en weg te zetten dus het was een snelle metamorfose. En dat voor 50 euri.
Meteen ingericht en nee hij is niet saai maar neutraal en met wat bloemetjes enzo erop, is het een mooi gezicht. Als hij gaat vervelen kan ik met bv een sticker  erop het aanzicht weer wat veranderen. Hij is laag en dat geeft een ruimtelijk beeld. Tevreden dus.
Nu ga ik eerst de bioboodschappen ophalen en later naar de orenwinkel.

6 opmerkingen:

  1. je bent beroemd ;-)
    Maar fijn een nieuwe oude tafel. En lief dat die man hem kwam brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kiekje gezien, hartstikke leuk. Wat een snelle en blijmakende actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, snel geregeld. Heb de foto's gezien, hij is leuk!
    Hoop dat je er veel plezier van hebt!

    BeantwoordenVerwijderen