woensdag 29 juni 2016

Spanning

Er is nog geen duidelijkheid omtrent vriend D. Hij heeft een lichaamskoeling gehad omdat hij reanimeerd is. Dit ter voorkoming van -verdere- hersenschade. Hij is zonder problemen opgewarmd, maar is gesedeerd en wordt beademd. Vandaag wordt misschien duidelijk hoe het er voorstaat.
Heb geprobeerd de 3 nichten op te sporen en uiteindelijk kontakt met 1 kunnen maken die in Spanje woont en aangaf dat er eigenlijk geen relatie met D. bestaat.  De moeilijkheid is dat ik in geen officiele relatie tot hem sta, dus ook geen enkele beslissing mag nemen of dergelijken. Lastig parket dus. Gelukkig blijkt het ziekenhuis hier in te springen, want ik wil geen verantwoordelijkheden naar me toe trekken. Helpen zeker wel, maar geen fouten maken ook. Die last lijkt nu van me afgenomen te worden en dat lucht op.
Ik heb emoties en voel een joyaliteit jegens hem en wil graag dat alles zo menselijk en correct mogelijk verloopt voor hem.
Het is eigenlijk heel triest, dit scenario.

3 opmerkingen:

  1. Heel triest. Heeft hij nergens opgeschreven wat hij nu zou willen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. D.mag blij zijn met zo'n vriendin als jij.Een mens met een gouden hart. Je bent bezorgd en probeert toch nog familie op te sporen. Ik wens je heel veel sterkte.Ik denk aan je.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel goed,dat er geen verantwoordelijkheid naar jou wordt geschoven.

    BeantwoordenVerwijderen