vrijdag 17 juni 2016

Op avontuur

De verwachting was niet best, maar Den Helder had alle weergoden mee, dus vanmorgen er lekker op uit gegaan. De dijk lag er weer plezant bij en de Grafelijkheids Duinen idem, door naar Waterschapsheuvel alwaar ik na lang geduld te hebben, 3 konijnsels zag dartelen, wat de urger weer moed geeft. Het waren er een paar jaar terug tientallen op deze plek, maar er leeft tenminste nog wel wat.
 De teunisbloemen komen in bloei, de vlieren zijn in volle pracht, het blijft een zaligheid, die duinen.
Ik ging weer terug om de kofferbakmarkt even over te gaan. Die was niet erg druk bezet, maar het is toch altijd leuk om het veelzijdige aanbog van spulletjes te bekijken, al kocht ik niks. Ik viel wel voor nog een paar franse geraniums bij het tuincentrum.
Wat een fijn begin van het weekend!
Gisteren kwam E. mijn nieuwe vriendin/buddy nog even langs met een prachtige blouse die haar te groot was, maar mij perfect paste. Wat lief!
Het leven is erg vriendelijk voor mij op het moment.

3 opmerkingen:

  1. Jij plukt geen bloemen maar de dag! Fijn ook dat je zo' n fijn maatje gevonden hebt Vlas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt alles wat je ziet zo mooi beschrijven, ik zie gewoon voor me hoe je door de duinen rijdt en geniet van alles wat er groeit en bloeit. Wat woon je in een mooi stukje van Nederland, zo bij de kust. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen