Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 24 juni 2016

ik tracteer

Bijna klaar met een ark bouwen....


De vogellijns hebben hun eigen olijvenboom gevonden; het krentenboompje. De besjes rijpen en het is de hele dag een kabaal van jewelste, want de oude en jonge merrels eten zich vol, maar de duiven en nog vele anderen zien het ook wel zitten. Een gift terug naar moeder natuur. Ik lust ze zelf ook wel, maar de vogels mogen plunderen zoveel ze willen.
Na de stortvloeden van gisteren lijkt het vandaag grotendeels droog te gaan verlopen, dus straks even een lading oude kranten wegbrengen en even ham halen voor de laatste(?) asperges. Ondertussen draait een was en staat een ander al klaar om dezelfde richting op te gaan. De pc wordt voorzien van nieuwe programma's voor de foto's en veel kan er weg. Overzicht is helend.

2 opmerkingen:

  1. Ik gun de vogels veel. Maar hoop toch zelf ook nog wat aalbessen te kunnen eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook veel vogels, maar die vechten alleen maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen