Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 30 juni 2016

Huisduinen

Gisteren mijn bioboodschappen gehaald en meteen een ritje dijk gemaakt want was toe aan wind om mijn hoofd. Reed naar Huisduinen, waar vriend D gevonden is, maandag, en waar ook de lievelingsplek van overleden vriendin G. is. Het wordt daar emotioneel voor mij. Ik heb dan ook eindelijk even flink gejankt daar. Dat luchtte op. De laatste berichten van D zijn niet zo hoopgevend, er zijn neurologische problemen, alcohol. zuurstofgebrek en epileptische aanleg kunnen allen een invloed hebben.  Er is nog weinig te zeggen over een prognose.
iets stabieler qua hart, maar verder problematisch.
Als het goed is komt Maatschappelijk werk van het ziekenhuis morgen in de lucht over de dingen die geregeld moeten worden en waarvoor ik (en ws nichten ook niet) verantwoordelijk wil zijn. Mensen regel alles toch goed, ook als je daar zelf niet zo mee bezig bent, maak van achterblijvers geen spoorzoekers. Heb het vaak genoemd, maar ook dit sloeg hij altijd in de wind.

3 opmerkingen:

  1. Jij hebt echt je uiterste best gedaan om hem te helpen, jammer dat hij zich zo slecht liet helpen.
    Probeer vol te houden om geen (zorg)taken naar je toe te trekken.
    Blijf toch gewoon, ondanks je emotie's naar Huisduinen gaan, geloof me dat er, naast de pijn ook mooie herinneringen boven komen. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat in en in triest zo'n situatie voor alle betrokkenen.

    BeantwoordenVerwijderen