Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 9 juni 2016

Groene oren


De bioboodschappen met vreugd gehaald, wat is het altijd heerlijk om zulke mooie verse en zuivere produkten te kunnen eten. 
Gistermiddag was de afspraak met de orenwinkel en ik heb weer een audiogram gehad, dat vrijwel gelijk was aan het vorige en de conclusie dat er inderdaad hulp bij het horen nodig is. Er wordt nog een keer gemeten en dan besteld. De aangemeten apparaten mag ik 6 weken testen en worden dan(grotendeels) vergoed. Indien het niet bevalt kunnen ze  teruggegeven worden, zonder verplichtingen. Eventueel kan dan naar hoorhulpen gekeken worden die ws ook onder de verzekering vallen. Ik zie wel.
Daarna langs het tuincentrum gereden en er 2 franse geraniums en wat kruidenplantjes aangeschaft. 
Morgen eens kijken hoe ik de kruidenpotterie kan vernieuwen/opknappen/herindelen en een plekje voor wat franse kleur zoeken, als het tenminste niet regent/hagelt/onweert, maar dat lijkt Den Helder redelijk met rust te laten.
Komend weekend Pinkpop met oa The Red Hot Chili Peppers en Macca, ik ga vast helemaal los hier aan de gracht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen