donderdag 2 juni 2016

Geheim experiment onthuld, en nee het heeft zeker niks met garnalen te maken

Wat dan wel? Ik gebruik sinds enkele weken CBD+ olie. Een dikke stroperige, harsige olie, onttrokken aan cannabis, maar niet de wietsoort, maar de soort die ook voor touw, papier en kleding wordt geteeld. Geen geestverruimende eigenschappen dus, maar wel de genezende fractie van de plant.
En?
Ik loop niet te trippen, ben niet duf of lacherig, nee alleen heerlijk relaxed en ik slaap als een heel rosarium.
Het haalt al snel een kwart of meer van allerlei klachten af. Mijn moeheid is minder, ik herstel sneller, heb goede, gezonde trek, geen belustheden, mijn hooikoorts was vrijwel afwezig, ondanks tochtjes langs bloeiende kruipwilgen en kastanjes, mijn bloedsuikers zijn goed stabiel en het 's nachts moeten plassen is sterk afgenomen.
Vooral die slaap is belangrijk; ik sliep meestal niet slecht, maar wel onrustig en in korte etappes, en af en toe een paar slechte nachten, niet iets wat ik als een groot probleem ervoer. Tot ik sliep op CBD+olie en ervoer hoe het was om probleemloos in slaap te vallen, elke nacht, en heel uitgerust wakker te worden. Dat maakt al een wereld van verschil.
Waar koop ik het? Niet in de coffeeshop, die hebben wietolie maar met ook THC, de garnalige-stonede component, maar gewoon bij De Tuinen, van Jacob Hooij. 10 ml (bij mij genoeg voor ca een maand) kost onder de 25 euro en nu is een aktie dat je voor 1 euro extra een tweede flesje koopt. Er zijn ook flesjes van 30 ml voor nog geen 45 euro, waarvoor dezelfde aktie geldt. Niet goedkoop, maar sommige supplementen vallen duurder uit, dus voor zoveel werking niet duur. Ik gebruik 3x daags een druppel onder de tong, en ja het smaakt een beetje naar wiet, maar vies vind ik het niet. Je kunt zelf experimenteren met de dosis.
Er is een hele waslijst aan kwalen waarvoor (medisch getest!) meestal fikse verbetering te behalen valt, o.a. darmkrampen, misselijkheid, hoofdpijnen etc en MS en kankerpatienten melden er veel baat bij te hebben.
Ik heb geen aandelen, dus dit is een niet-gesponsorde recensie gebaseerd op mijn  eigen gebruikservaringen.

8 opmerkingen:

  1. Ik ga eens kijken. Een man in het dorp perst een man wietconcentraat uit eigen planten.(geenTHC) Daar helpt hij soms kankerpatiënten mee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest hier toch echt even om lachen een man in het dorp perst een man...

      Groetjes Sas

      Verwijderen
    2. het is één man,twee keer opgevoerd

      Verwijderen
  2. Hoop voor jou dat je je daardoor beter gaat voelen. Vervangt natuurlijk geen dokters diagnose.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het helpt :)

    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er maar van hoor,goed slapen is een must om te kunnen functioneren..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb meteen twee flesjes gehaald. Fijn dat jij zoveel minder klachten heb, bij mij gaat het alleen om het slapen. Hoop dat het helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha, ook ik heb naar aanleiding van je verhaal vandaag 2 flesjes gehaald en hoop dat het met de artrosepijn mn.in de handen iets gemakkelijker gaat worden.
    in ieder geval bedankt voor deze tip.
    groet, Nicol

    BeantwoordenVerwijderen