Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 7 juni 2016

Er zit schot in

Morgen heb ik een afspraak met een gehoortoestellenwinkel. Die hebben een aktie om 14 dagen hun nieuwe technologie te proberen. Niet geschoten altijd mis, toch?
Volgende week heb ik twee afspraken omtrent een buddy.
Een daadwerkelijke kennismaking met iemand, de ander een intakegesprek vanuit een ander projekt.
Zo worden langzaam maar zeker weer wensen vervuld.
Het is weer lekker weer, al dreigen onweersbuien, maar hier aan de kust waaien ze vaak voorbij. Hulp M. wordt elk moment verwacht en ik ben helemaal in mijn nopjes. Misschien weer een saai logje zo, in mijn leven gebeuren niet zo heel veel opzienbarende dingen, maar de kleine zaken worden zo meer uitgelicht. Dat is mijn leven nu eenmaal. Al moet ik zeggen dat mijn moeheid lijkt af te nemen sinds het CBD+gebruik en dat is groot nieuws.

4 opmerkingen:

  1. Na 4 dagen de CBD gebruiken ben ik juist vreselijk moe, kan dat ook voorkomen?
    Normaal heb ik voldoende energie voor de hele dag, maar nu voel ik me nogal uitgeput.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dosis verlagen of alleen s avonds nemen?

      Verwijderen
    2. Ga ik doen! dank voor het advies.

      Verwijderen
  2. Alleen die vrolijkheid van je is toch al leuk om te beschrijven? Helemaal niet saai!

    BeantwoordenVerwijderen