woensdag 15 juni 2016

Cowboy

Met de scoot in de vrije natuur, voel ik me als een cowboy op de prairie. Vanmorgen haalde ik heerlijke biospullen op, bracht dat thuis en verdween richting zee. Heerlijk aan de dijk, de zee rook zo ontzettend zeeerig, zo'n geur die bijna niet te omschrijven valt, dat ik alle luchtwegen wijd openzette om alle zilterigheid diep in mijn longen te krijgen.
Al snel zag ik wandelbuum, met wie ik even op een bankje bijpraatte.
Huisduinen kwam in zicht, maar ook een enorm donkere lucht en dus rede ik aan de binnenkant van de zeedijk richting huis. En toen begon het te regenen, terwijl ik net thuis was.
Heel heppie lunchte ik met fruit en een salade en dan ligt er nog een hele middag zonder verplichtingen voor me. Hoe goed kan het leven zijn.
Dankzij de CBD+ olie is mijn energieniveau aan het toenemen, ik heb duidelijk al gewonnen, maar moet mijn conditie en uithoudingsvermogen nog mee opvijzelen, dus waag ik straks weer een dansje met James Brown denk ik. Niks te zeuren, dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten