dinsdag 14 juni 2016

Belangrijk

Vanmorgen het huis weer tiptop gemaakt door hulp M. met kleine assistentie van mij. Heerlijk dat dat nog steeds kan.
Niet alleen laten we handjes wapperen, maar we kleppen ook heel wat af. Daar is ze eigenlijk niet voor, maar er onstaat na bijna 10 jaar best een band.
Nu lijkt het dat ik iemand heb gevonden die zowel een soort buddy als een vriendin kan worden. Via stichting MEE, werd ik voorgesteld aan. E. een leuke vrouw van mijn leeftijd, die graag een wat dieper contact met iemand zou opbouwen. Ze stond met een paar prachtige oranje rozen in haar hand voor de deur en het lijkt van weerskanten te klikken. wWe blijken een aantal mensen allebei te kennen en hebben in veel zaken dezelfde insteek. Leuk en fijn, want na zoveel lieve mensen verloren te hebben werd de spoeling bij mij wat dun.
Ben benieuwd wat dit gaat brengen en geven, want het hoeft geen eenrichtinsverkeer te worden, liever niet zelfs.
Sommige dagen geven cadeautjes.

3 opmerkingen: