Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 6 mei 2016

Yep, vakantiemodus

Het is de tijd van het zwitserlevengevoel, hetgeen niet afhangt van veel centen in je portemonnee.
Gister toog ik ik naar Zuid-Oost Den Helder, een buurtje dichter bij de polder en de duinen dan mijn adres. Hier was een grootse hemelvaartsmarkt. Straten vol kramen, eetwagens, springkussens en nog meer plezier. Het was er druk en gezellig en een van mijn  favo bands Hokum, speelde er en de zon scheen en ik kocht heerlijke, aardbeien, echte smaakbommetjes. MMMMMMMM.
Op de terugweg deed ik in derdaad het tuincentrum aan en vulde mijn kruidenplanten aan en kocht twee tomatenplanten, rode en gele cherrys.
Thuis wachtte de tuin en ik wentelde mij in de warmte en zon. Het was bijna te warm (op mijn luwe plaatsje).
Ik at aardbeien en een groene aspergesmaaltje en voelde me zooooo tevree en voldaan.
Dat gaan we vandaag nog wat opvoeren. Ik ga zo met de scoot richting dijk, duinen en kanoroute. Tas met wat fruit en een flesje thee mee. Vreugde-uurtjes.

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk dit weer, je kikkert er helemaal vanop. Lijkt mij hartstikke fijn om aan de kust te wonen, veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja he; de oplaadbatterij maakt overuren nu. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top zoals je je tijd invult! Genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoeft niet ver om te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen