donderdag 26 mei 2016

Wat zien ik?

De zon, hoera en welkom!
Nog niet echt warm maar goed genoeg voor een tuinervaring en hopelijk zaterdag nog beter bij de Dag van de Muziek. Wil dat spektakel toch wel even proberen te bezoeken en te luisteren waar het het hart verheugt.
Voor vandaag heb ik al het oud papier buiten gezet voor de papierophalert, en draait er een was.
Je wordt automatisch aktiever met een zonnetje (al zijn er nog wel wolken die nog even voor een overgangssituatie zorgen).
Enfin de dip van vorige week lijkt op de vlucht gejaagd te zijn en ik heb er weer veel zin in.
Ben rijk, want vakantiegeld binnen en in het weekend een pakket bij De Tuinen besteld en meteen al ontvangen, allemaal aktieartikelen die ik vaak gebruik.  Ter ontlasting van het budget in de komende maanden.
Gevoel dat ik goed bezig ben.

2 opmerkingen: