Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 23 mei 2016

Vervolg

Heb een dik half uur vergeefs aan de lijn gehangen bij het FNV, kwam er n iet door. Kennelijk zijn er meer die graag weer goede zorg wensen. Heb nu maar een mail met mijn verzoek, onder verwijzing naar de FNV-aktie, naar de Gemeente gestuurd. En een ontvangstbevestiging gehad. Zo!

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan, je moet voor jezelf opkomen want een ander doet het niet hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is juist de pest van de huidige maatschappij; dat niemand meer voor een ander opkomt. En sommigen hebben niet de capaciteit, durf, moed, kennis of middelen om voor zichzelf op te komen.

    Goede actie Vlasje!

    BeantwoordenVerwijderen