Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 13 mei 2016

Veranderingen in de lucht

Letterlijk; de wind draait en wordt veel frisser. Er is nog zon, dus heerlijk om straks wat in de
 tuin te rommelen en eerst even de verwaarloosde klusjes in huis te doen. Vooral opruimen.
Ben al begonnen met mezelf in de week te zetten en lekker alle rode oppervlakten met zachte olie in te smeren na het drogen.
Het is vrijdag de dertiende,  geloof daar niet zo erg in. Ga wel een lekker rommeldaggie houden, dus zie wel wat er mis kan gaan.
Laptop Droge D is up to date, wat instructie en hij zal er mee om kunnen gaan, hoop ik. Hij lijkt goed te gaan met de afkick, maar het zal best nog lastig worden. Als je vijftig jaar vaste patronen , rituelen en/of gewoontes kweekt, is dat vooral ook een mindset. Maar nu is de inzet heel hoog.
 Mijn lijf is gevuld met zon en de ruimte van het buiten zijn en dat doet echt goed, ook aan het energieniveau. 
Zit dus goed in mijn kleurende velletje.
Hoe tevree kan een mens zijn? Zoooooooooooooooooooooooooooo tevree!



2 opmerkingen:

  1. Het is vandaag niet zozeer de laatste zin die me treft maar : mijn lijf is gevuld met zon en ruimte. Da's niet alleen fijn beschreven, da's een mooie beleving.

    BeantwoordenVerwijderen