Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 5 mei 2016

Overlopen

Gekke dag gister.
Invalhulp, lief mens, harde werkster. Toen belde broer G of hij langs kon komen, ja hoor. Hij kwam meteen het extra geheugen in de pc frommelen. Ik zou dat zelf kunnen indien bij deze pc de kap er niet zo  onhandig (voor mij) af te krijgen is. Enfin, het zit erin en doet het prima, nu is pc stuk sneller. Ik, verwende dame, miste die snelheid...
Ook vriend D stond opeens voor de deur en toen was het hier wel aardig vol. Wel gezellig. Daarna bioboodschapjes gehaald en lekker in het zonnetje gebraden.  Toch wel ee beetje moe van zoveel aandacht tegelijk.
Nu is het bijna nog mooier weer en ik ga zo lekker een tochtje maken met het Tuincentrum op de route.
Eerst een afwasje plegen en wat huishoudelijk zijn.
Morgen een kanoroutetje in petto? Dan nog warmer en prettiger ws.
Het 4 mei gebeuren is voor mij in alle stilte de Waalsdorpervlakte zien en in mijzelf medegevoel voor alle slachtoffers toen en nu.
5 mei is zelden zo mooi en stralend geweest, denk ik.

1 opmerking:

  1. Lekker druk gehad dus, maar het vooruitzicht later weer lekker bij te kunnen komen is natuurlijk heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen