woensdag 18 mei 2016

Nieuwe modus

In de afgelopen maanden is er veel tijd en energie gegaan naar D. Teveel en nu zit ik een beetje te herpakken en oude ritmes te zoeken en op te nemen. Een beetje katterig ook, dus deze week met zijn wisselende weer en bij de kachel temperaturen is wel toepasselijk.
Natuurlijk was de buik ook heftig in oproer en voel ik me kouwelijker dan ik normaal ben.
Even pas op de  plaats en als een kat ronddraaien tot ik een comfi plekje heb gevonden.
De bioboodschapjes willen gehaald en ik herschik dingen in mijn hobbithol, verlangend naar warme zon en de ruimte die lokt.
Altijd wat van maken meisjes, zei balletmeesteres Sonia Gaskell altijd tegen haar leerlingen, als die vielen of in de war raakten. Dat probeer ik ook nu in de praktijk te brengen. Ben net zo'n tuimelpopje, maar zal wel overeind komen zoals altijd.

6 opmerkingen:

  1. Het komt vast weer goed. Jij bent daar een kei in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk Vlas, dat gaat je lukken net als anders maar ik snap best dat het je aan het hart gaat van vriend D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk kom jij weer overeind, vind je altijd een levenskunstenares. Ik denk dat de meesten van ons ook naar een beetje zon en warmte verlangen, het is momenteel zo grauw buiten. Weer fijn in de tuin zitten en eens erop uit kunnen gaan. Van mij mag de zomer nu wel beginnen qua weer en voortduren tot oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij kunt heel goed met jezelf door een deur en kent jezelf door en door! Klasse!

    BeantwoordenVerwijderen