dinsdag 3 mei 2016

Nieuwe dag

Weer blaast de wind behoorlijk, dus scoottochtje zit er niet in. Deze elektrische stoel heeft het er niet moeilijk mee hoor, maar de berijdster verkleumt en dat is niet fijn.
De orchissen langs de kanoroute zullen nog niet erg omhoog gekomen zijn sinds de laatste keer dat ik er was, dus moet ik ook maar even wachten.
Vriend D heeft zijn onderzoek gisteren goed doorstaan, met de boodschap dat hij  een kransslagaderenprobleem heeft, dotteren, operatie of medicatie? We zullen het horen. Denk niet dat hij een goede levenshouding heeft voor de eerste twee mogelijkheden. Het is dan water naar de zee dragen, lijkt me.
Vandaag zou normaal gesproken hulp M komen, maar die heeft een weekje vrij, er komt dus een invalster, en wel morgenochtend. Ook dat zullen we wel zien.
Waar ik me dan wel druk over ga maken? Gewoon het streven er een fijne dag van te maken en nog wat nuttigs ook uit de handjes laten komen. Bv verder rommelen in de tuin. Lekker en gezond eten. Het regime helpt, ik was onwillekeurig toch wat teveel chocolade, dropjes en koolhydraatrijk eten naar binnen aan het werken en mijn versinname was wat minder geworden. Dat corrigeren heeft snel effect bij mij en zo kom ik heel wat prettiger mijn bed uit dan de de laatste tijd het geval was. De kracht van natuurlijk eten is groot.  En het lijf is zachtaardig genoeg om meteen blij te worden. En ik doe mee.






1 opmerking:

  1. Wat mooi toch,dat jouw lijf zo snel op gezonder reageert.

    BeantwoordenVerwijderen