Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 15 mei 2016

Katterig

Voel me behoorlijk katterig. Ik hoop hij nog meer.
Maar ik laat me niet uit het veld staan. Wilde hem helpen, een kans geven, steunen, vriendschap geven, das niet verkeerd, maar het werd terug in mijn gezicht gegooid. Ok, zijn keus,  dan maak ik de mijne.
En Douwe Bob verloor ook nog..........
Koude zondag, Pinksteren, kachel weer aan.
Vroege Vogels, lekker wat prutsen en rommelen en lui zijn.
Gewoon  draden weer oppakken en verder weven aan mijn eigen hangmat.


4 opmerkingen:

  1. Wat een goede,maar moeilijke beslissing nam je. Inderdaad,ieder moet zijn weg gaan en dat is soms moeilijk te accepteren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moeilijkste van advies geven blijft dat die ander jouw advies niet hoeft op te volgen.
    Geniet maar van alles wat er wel is. Lekker luieren in je hangmat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff adviseren is een ding, maar als mensen het niet willen aannemen, terwijl je weet dat het voor die persoon beter is, dan baal je ja.. Sterkte met het loslaten!
    Ach en Douwe heeft het toch wel goed gedaan toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet hard lachen om je zin "En Douwe Bob verloor ook nog.....". Want zo voelt het soms! Jongste zoon van 10 was enorm verontwaardigd. Wij maakten allemaal een top 5 en die vertoonde nauwelijks overeenkomsten met de werkelijkheid. Maar dan is er Max Verstappen!

    Zo moeilijk wanneer iemand hulp kan gebruiken en niets ter harte neemt. Het blijft je bezig houden X

    BeantwoordenVerwijderen