Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 12 mei 2016

Hit the road


Ik maakte het bont vandaag, was van 11 uur tot half vier on the road. Dijk, duinen, Mariendal, kanoroute (nu wel tientallen bloeiende orchissen!), Julianadorp, allerlei bungalowwijken kris-kras door, toen weer richting het Noorden. even bij De Groene Stek, een biologische kruidenkwekerij/dagbesteding van een kennisje, met een bocht richting duinen en nog heerlijk via de duinen terug naar huis. Op het laatste traject een tijd met wandelbuum geklept en met M. een kunstenaar/vriend, die ook in een booster rijdt.
Ook de laptop van Droge D. weer onder handen genomen, hij kon er de weg niet op vinden. Dus nu maar via Symbaloo een soort persoonlijke startpagina gemaakt.
Superheppie de peppie! Deze heerlijke dag, voor een killer Pinksterweekend, heb ik wel enorm goed benut!

1 opmerking: