Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 9 mei 2016

Het helpt!

Vrijdag reed ik op de kanoroute en keek de orchissen de grond uit. Ja hoor, vandaag reed ik hem weer en trof een paar vroege bloeiers. Voorbijfietsende touristen schrokken van mijn luidkeelse ;YES!!. maar het verraste me echt dat een paar dagen zo'n verschil kan maken. Kastanjes en meidoorns ook voorzichtig in bloei en de eerste koekoeksbloemen probeerden ook al wat. Het was dus de moeite wel waard.
Weer 2 en een half uur zon gehapt. Hoop dit nog vaak te herhalen!
Als de Pinkster echt onfraai wordt, heb ik al genoeg getankd om dat te doorstaan.

3 opmerkingen: