dinsdag 17 mei 2016

gehoor

Omdat ik al jaren gehoorproblemen heb, wil ik dat de huisarts er naar kijkt om te beslissen of ik inderdaad een gehoorapparaatje nodig heb, of dat er iets anders aan de hand is.
Vrijdagochtend ga ik heen om uit te spuiten en te laten bekijken. Zo, koeien bij hoorns pakken.
Vanmorgen mijn onvolprezen hulp en dan zie ik wel hoe de rest van de week zich gaat vullen.
Er is genoeg te doen, genoeg te lezen, genoeg om me bezig te houden en misschien kan er wel weer gereden worden in de elektrieke stoel. 
En om mijn lezers te prikkelen; ik ben met een voorlopig geheim project bezig- het is nog te vroeg om op details hiervan in te gaan of conclusies te trekken, maar ter zijner tijd, over een paar weken, horen jullie meer.
Teaser..... het heeft niets met garnalen te maken.........




Geen opmerkingen:

Een reactie posten