Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 3 april 2016

ZONdag

Er is zon!! na een natte start kwam de zon door en is nog niet weggeweest en dat betekent dat ik straks waarschijnlijk  de tuin in kan. Hurray!
Wat een fijn begin.
Ik ben nog steeds bestanden aan het converteren of weggooien en wil eindelijk ook eens met alle foto's beginnen, maar dat is lastig, ben zo'n sentimentele muts vooral wat betreft katten en natuurfoto's. Toch moet het echt, want ik bekijk het meeste alleen als ik bekijk hoeveel ik heb... Dat schiet niet op. Dus stukje bij beetje categoriseren en dan moet het makkelijker zijn om de beste en leukste foto's te bewaren. Stukje bij beetje, een draadje en een hemdsmouw....
Genoeg om handen en ik verveel me nooit, stapels lektuur, nog heel veel op te ruimen, een tuin die alweer een hand kan gebruiken, tochtjes langs de dijk en andere mooie routes, enfin genoeg keus om handjes te laten wapperen, wielen te doen snorren, ogen te fêteren, en hersentjes bezigheidstherapie te geven.  

3 opmerkingen: