dinsdag 26 april 2016

Willie trakteert op hagel en sneeuw

Vandaag oefent hij en morgen voor t echie. Nou hij doet maar, ik zoek mijn eigen weg wel. Oranje tompoucen en oranjebitter blief ik ook al niet.
Vandaag weer een stukkie administratiekast opgeruimd en zo vriendin N.op de bijpraatstoel.
Het is dan al weer tijd voor een kippenboutje en ik ruim ook groenten op door veel sap en pesto-achtige dingen te maken. Vitaminebommetjes en lekker ook.
Klagen, neuh. Veel cocooning, en daar is veel vraag nar bij mij.

2 opmerkingen:

  1. Het is ook echt weer om lekker warm en behaaglijk binnen te blijven en te cocoonen. Veel plezier vandaag met bijkletsen met je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig mag jij lekker je eigen weggetje zoeken en vinden. Je zou bijna meelij krijgen met Wil en Max morgen.

    BeantwoordenVerwijderen