Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 15 april 2016

Voor de buien uit

Meteen met de scoot ter boodschappen naar de grootgrutter. In principe hoef ik er niet uit meer dit weekend, hoewel misschien morgen de markt nog wel even leuk is. Maar het regenfront nadert en ik ben thuis met alles wat
 mens en kat nodig kan hebben voorlopig.
Wilde vandaag dan maar eerst een start maken met de belastingen en dat is meteen het archiveren van het jaar 2015
 En wat mijn handen verder vin den aan bv computerzaakjes te doen.
Heerlijke nieuwe Clippertheetjes gehaald, ter troosting van lijf en geest. Kou en regen kunnen komen.


2 opmerkingen:

  1. Het klinkt allemaal heerlijk relaxed, jouw leventje! Fijn en alvast een lekker weekend, als moet je misschien binnen blijven!

    BeantwoordenVerwijderen