maandag 4 april 2016

uitdagingen

Elke dag brengt wel iets dat een uitdaging vormt. Lekker blijven liggen of in de kleren en aktief doen? Bewaren of wegdoen? Snoepen of niet? etcetera.
Vooral techniek kan me uitdagen. Ik heb iets in mijn hoofd om mijn pc gebruik nog overzichtelijker te maken of handiger of iets nieuws uitproberen. Nu heb ik een tablet in bewaring die op slot zit door een FBI-virus. Dat is een virus dat onmogelijk maakt om te manoeuvreren of zelfs naar instellingen te gaan omdat er een losgeld wordt gevraagd op een pagina die altijd en overal alles blokkeert. Natuurlijk wordt er niet betaald, maar zo'n virus er af gooien eist nogal wat handigheid, maar ik probeer het.
Dat vind ik leuk en het houdt de hersentjes in aktie.
Als je leergierig en nieuwsgierig bent is dit een leuke sport .

3 opmerkingen:

  1. Kan het me voorstellen, ik doe ook altijd alles zelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke klussen zijn beter voor de hersenen dan kruiswoordpuzzels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap van je. Ik ben totaal niet technisch, zeker niet op computergebied. Hubbie lost eigenlijk alles op.Wel makkelijk natuurlijk, maar dan doe je zelf ook geen moeite. Behalve mijn blog, daar los ik de problemen zelf op.Liefs xxx

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen