dinsdag 12 april 2016

Te assertief

Geen maatje in zicht. Ik pas niet in het project, dat  meer gericht is op eenzame ouderen, die een koppie koffie samen willen drinken en even naar buiten samen.
Nee, in die doelgroep val ik niet.
Hulp M. is me een lekker fris slaapkamertje aan het bezorgen inclusief een vers bedekt bed.
Ik rommel wat benenden en vermaak me ook best.
Als het niet gaat plenzen, vanmiddag even de stad in, in elk geval naar De Tuinen en verder zie ik wel.
Het leven is aangenaam, ondanks alles wat de mens weet te verpesten, ondanks een onwillig lijf en ondanks slechterikken.


5 opmerkingen:

  1. Mooi dat je de mooie dingen blijft zien!
    Haha, is toch een compliment? Dat je geen eenzame, niet goed gebekte vrouw bent?
    Dus maar verder roeien met de riemen die je hebt dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hoor; dat beeld van de "oudere" verpest de arbeidsmarkt. "Ouderen" zijn niet zielig, of weten niks van nieuwe ontwikkelingen of zijn niet meer in staat om op hun strepen te staan, of zijn traag of altijd ziek. Dat zelfs Humanitas dat beeld verspreidt...
    Wees maar trots op je zelfredzaamheid. Het is wel een gat in de markt kennelijk - goedgebekte oudere zoekt klankbord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer, eigenlijk. Een maatje om mee te kletsen of gewoon een kopje koffie drinken, het is zo fijn. Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik gezellig buurten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi vlasje, je zou eens kunnen kijken of er een stichting welzijn en ondersteuning o.i.d. in je regio, die zouden je misschien wel aan een maatje kunnen helpen. Succes, groetjes, Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een maatje moet ook klikken. Bij een vriend van ons was het de derde ontmoeting pas goed.

    BeantwoordenVerwijderen