Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 11 april 2016

sprankelnieuwe week

Was vorige week vooral in het teken van sleutelen aan andermans elektronica, nu wordt het een weekje voor mijzelf (zoveel als kan natuurlijk).
Zo begin ik met diverse opruimklussen en lijstjes maken.
Een lekkere vegahap vandaag (postelein-zoete aardappel stamp met kaas), proberen een maatje (Humanitas) te versieren en verder lekker een beetje klooien aan pc en veel lektuur wegwerken.Er moet nog aan de belastingen gewerkt en de administratie op orde gebracht, maar dat is voor mindermooiweerdagen.
Ben nog steeds in herstel na alle gebeurtenissen in maart en het is noodzakelijk om daar echt werk van te maken, dwz, ruimte en rust en goed eten, om mezelf voorjaarsklaar te maken.
Het ziet er mooi uit, maar de windchill is stevig, dus buiten is nog een vraagteken.
De Tuinen  hebben een mooie voordeel aktie (3 voor de prijs van 1) dus aanvulling voor de medicatie/supplementen lade is nu opportuun.
En zo probeer ik mijn leven weer beter op de rails te krijgen.

3 opmerkingen:

  1. Je bent echt weer bezig met van alles en nog wat, rust regelmaat etc. Voor je het weet ben je voorjaarsklaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed voornemen; jezelf voorjaarsklaar maken. Je eigen voorjaarsschoonmaak. Goed plan Vlasje.

    BeantwoordenVerwijderen