Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 27 april 2016

Rustdagen

Vanaf nu tot dinsdag (ofzo) zijn  het echte rustdagen. Geen afspraken, weinig urgente zaken, gewoon lekker rotzooien, opruimen, lezen en andere relax dingen.
Hoewel gister een niet onplezante dag was, met hulp M en vriendin N was ik toch heftig moe en toe aan stilte en mezelf.
Het nadrukkelijk aandacht eisen van vriend D is daar ook debet aan. Hij kan het niet veranderen dat hij  nu zo in elkaar zit, en ik neem het hem ook niet echt kwalijk, maar mijn eigen grenzen komen wel eens in de gevarenzone, net als mijn energie.
Vandaar dat snakken naar mijn eigen bubble.
Bijtankdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen