Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 23 april 2016

organiserentic

Heel erg fijn vind ik het om dingen te organiseren, vooral mijn eigen troep.Zelfs bij anderen kan ik het vaak niet laten om dingen op grootte of kleur te organiseren. Het is een echte tic, maar wel een nuttige.
Het is ook een hobby voor het leven, altijd kan het netter en handiger en beter. Ook op onze digitale media kun je aan de gang blijven, steeds nieuwe launchers en tools om te testen en de beste in gebruik te nemen en volledig uit te testen.
Voor mijn mobiele apparaten gebruik ik nu bv Puffin browser, snel en energiebesparend, ook de Puffinapp voor Facebook werkt perfect.
Steeds zoek ik naar nieuwe mogelijkheden, en dat vind ik nog hartstikke leuk ook.
Iedere gek zijn gebrek, wat je zegt....

1 opmerking:

  1. Grappig toch, ik heb dat ook best wel hoor..
    Maar verkeerd is het zeker niet, opgeruimd zijn is goed voor je hoofd..

    BeantwoordenVerwijderen