Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 9 april 2016

Onder de indruk

De laptop die constant vastliep en mij werd toevertrouwd voor een poging het tij te keren, staat klaar, zo goed als nieuw. Ik had nooit met Windows 8.1 gewerkt, dus het was meteen een kennismaking met deze versie, die m.i. niet voor niets zo verguisd werd in tekkie-land. Maar het is me gelukt om hem met behoud van Windows virusvrij( 85stuks +een trojankreng) her op te zetten in een veilige digibetenvriendelijke vorm. Pfff, heel wat geprutst, maar weer veel geleerd. En best trots op mijzelf weer.
Het weer is nog wat fris, dus alleen even markt en visboer bezocht. Verder vermaak ik me prima met kranten, gebraden kip en huisklusjes.
Fijn weekend voor een ieder gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Haha, ik zou ook niet opgegeven hebben hoor! Goed dat het gelukt is hè, voelt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doe ik je absoluut niet na. Ik ben reuze blij met wat ik op dat gebied kan qua blog en foto's maar ik ontbeer een digi-interesse. Je mag zeer trots zijn op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij toch goed in dat soort zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om een klus te klaren! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen