woensdag 20 april 2016

Nou ja

Gisteren tussen de middag arriveerde de tv. Ik had broerlief al stoer gezegd dat ik het zelf wilde proberen, het aansluiten en aan de praat krijgen. Dus ik begon met de afstandsbediening; doe het dekseltje voorzichtig open en stop er 2 AAA batterijtjes in. Simpel toch? Maar niet open te krijgen het kreng, wat ik ook probeerde. Beetje pissed off besloot ik de tv dan maar alvast te plekken en aan te sluiten, jaja, er zat een voet bij, die gemonteerd moest worden met schroeven, onduidelijk papiertje erbij... 1 schroef erin, tweede, nr 1 valt er weer uit, laat staan dat ik schroef 3 en 4 erin geprutst kreeg. Dus toch maar broer gebeld en die kwam later met zijn zoon, en hadden het zo voor elkaar. Handiger dan mijn artrose-handjes, de afstandsbediening bleek met een piepklein, bijna niet zichtbaar, schroefje vastgezet te zijn. De voet vereiste inderdaad die handigheid waar het mijn tengeltjes aan ontbreekt. De kabeltjes waren eigenlijk helemaal geen probleem, zoals ik al gezien had, dus ingesteld en dan nu ook internet op de tv, met vele apps en mogelijkheden. Ws wel een draadloos keybordje voor handiger werken, maar dat komt wel. Alles doet het. Yep. Kristalhelder beeld, net iets groter dus ook voor oudere oogjes alles goed te lezen en veel lol in het verschiet. Wauwie, helemaal mooi.

1 opmerking:

  1. Lekker gevoel he! Zo zit ik te pielen met mijn achterlicht van mijn fiets; batterijen zijn op, maar hoe krijg ik dat deksel eraf?? Nog maar een keer pielen dus.

    BeantwoordenVerwijderen