zondag 10 april 2016

Mooi geweest

De laptop is weer naar de eigenaar. Vond het leuk om te doen, maar nou maar weer eens een poosje niet. Heb nog genoeg plannen voor mijn eigen digitale spullen.

Morgen komen er dames van Humanitas voor een gesprek om een maatje te leveren. Niet omdat ik me verveel of eenzaam voel, maar om  een praatpaal te hebben vooral voor de medische en andere moeilijkheden die geregeld op mijn weg komen. Ik merkte dat ik mijn hulp M. daarvoor begon te gebruiken, maar die heeft werk genoeg aan het handenwapper-gedeelte. Wil er niet steeds andere kennissen en vriend(inn)en mee lastig vallen en bij sommigen kan dat ook niet zo goed.
Nu Parijs-Roubaix!



1 opmerking:

  1. Zou mooi zijn als je inderdaad iemand hebt met wie je veel dingen kunt delen! Succes!
    En de wedstrijd. Super hè, maar die valpartijen brrrr

    BeantwoordenVerwijderen