Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 21 april 2016

Kra Kra

Vanmorgen zat er een kraai in de boom in mijn tuin hevig te krassen, hij werd gevolgd door een massa kauwen en een ekster, die zich wel stilhielden. Het leek wel een school, met een grote bovenmeester, een massa leerlingen en een toezichthouder. Grappig.
Meteen de belastingaangifte gedaan. Krijg wel wat terug, weer, dus dat komt vanzelf wel binnen.
Gisteren de nieuwe tv verder besnuffeld wat betreft de SMART-mogelijkheden en de instellingen. Blij, heel fijn, veel extra's.
Gisteren ook de biospullen gehaald en een lekker tochtje dijk en haven gemaakt. Het is fris, maar mooi weer, dus voor vandaag staat er weer een tochtje op de agenda.
Nu eerst nog wat puinruimen in huis en dan kan ik de vrijheid pakken.
De zon in een strak blauwe hemel lokt me. 

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier. Pas wel op voor de kracht van de zon. Smeer iets op je snoet.

    BeantwoordenVerwijderen