dinsdag 5 april 2016

Kluizenkraker

Het is gelukt. De tablet is ontsloten en de FBI verdwenen met zijn losgeldmededeling. Helemaal terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw opgezet en apps er op die aansluiten bij de gebruiker, klaar. Ik ben best een beetje trots.
Zo leer je steeds meer.
Nu verder met mijn eigen pc en er ligt alweer een vraag om iemands laptop op te schonen.Hihi, Vlasje voor al uw vastlopers en hackvirussen!
De hulp heeft weer veel stofnesten verjaagd en een raam beter doorzichtig gemaakt.
Morgen druk voor mijn doen.
Kapper, ODIN-tas halen, stemmen en mijn vriendin die voetzone-reflex-therapeute is komt langs, niet voor mijn voetjes maar om bij te praten, lang niet gezien. Dus vanmiddag een soepie fabrieken en lekker in bad.
Wauwie, lekker gaat ie zo. 


3 opmerkingen:

  1. Haha, we lijken wel op elkaar. Lekker zelf alles uitvogelen en helpdesk spelen. Gebruik je ook Teamviewer?
    Die raadpleeg ik vaak als ik iets uit moet zoeken voor iemand die niet in de buurt woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oefffff....... Respect! Ik doe het je niet na. Veel plezier morgen en geniet van je schone huis.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik reageer via een tablet. De vorige reactie was van mij.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen