Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 17 april 2016

Kattenkrant

Gistermiddag stond het leuke buurjongetje W. voor de deur, of hij foto's van de katten mocht maken en of ik nog kattenverhaaltjes had voor de nieuw uit te brengen Kattenkrant. Nou dan ben je aan het goede adres, natuurlijk. Toen ik aangaf er wel eentje te willen kopen als ie klaar was, keek hij raar op, want er zou maar 1 exemplaar komen, maar dat mocht ik dan wel lezen. Ha ha! Hij is 7 nu.
Vandaag sta ik nog in de relaxstand. Amstel Gold Race, lekker eitje , ochtend papje al achter de kiezen en  vanavond lamsworstjes met veel groenten, we houden het gezond.
Het is al weer bijna Sint-salaria, over een weekje en ik denk erover een nieuwe tv te kopen aangezien de huidige aftakelingstekenen vertoont. Eens goed oriënteren. Volgende maand al weer vakantiegeld. Ik ben rijk, wat betreft wat nodig is en wat er dan ook nog kan.

4 opmerkingen:

  1. Ik word gewoon blij van jouw positiviteit, heerlijk!
    Succes met de zoektocht naar een nieuwe TV.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee van je buurjongetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk ventje,jouw buurjongen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk eens bij het Leidsch Katblad Online kattenkrant met katten als reporter. Erg leuk. Mijn Bram was ook een tijdje razende reporter tot hij ineens overleed

    BeantwoordenVerwijderen