Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 14 april 2016

Hoera het krentenboompje bloeit

Elk jaar verbaas ik me weer over de schoonheid van het krentenboompje. Na een steeds toenemende roze achtige gloed, zijn opeens de bloesems open. Roomwit tegen het jonge koperachtige blad, oei, hoe mooi.
Het is mistig en het weerbericht voorspelt weinig goeds vor de eerste dagen en eigenlijk de komende 14, dus alle tijd om weer in huis te rommelen en bij opklaringen in de tuin te werken.
Nog wat rozig van gisteren, met ook een roze kop van alle zon (Vitamine D!!!) kan ik er wel weer tegen.
Lekkere muziek op, en katjes die altijd voor een knuffelsessie te porren zijn, een goed gevulde lektuurbak en een stevig to-do-lijstje kom ik mijn dagen best wel plezant door.

1 opmerking:

  1. Hier staat hij ook te stralen in de voortuin. Een prachtig boompje.

    BeantwoordenVerwijderen