zaterdag 30 april 2016

En toen

was het weekend, zaterdag. even de markt over, visje,  supermarkt en weer thuis, zon op de plaats, dus met hebben en houwen verkast en lekker vitamine D opdoen.
En probeer ik de blues verder af te schudden, maak volop gebruik van daslook en ander wildvoer uit de tuin, veranderde ik mijn blog uiterlijk, en lees vol verbijstering over Donald Trump in een biografie en nog zo wat.
Hoor een kindje groot verdriet hebben en de vogels belijden hun liefde voor elkaar, nageslacht en het leven. Het kindje is getroost, de katten wentelen in de zon en de tuin bloeit steeds meer en uitbundiger. De wind is stevig, maar mijdt mijn terrasje, wolken passeren snel om de zon weer vrij baan te geven. En toen voelde ik me gezegend.

3 opmerkingen:

  1. De foto is prachtig en heel groot. Zachtgroen staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lang niet gehoord dit nummer, lekker!
    Ja, je layout is mooi! Vergat ik van de week te zeggen.
    Geniet van de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan hoor, dit nieuwe uiterlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen