Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



maandag 21 maart 2016

Vrijheid

Vandaag is een dag waarin loslaten voorop staat, iemand, liefde, alles mag vrij zijn. Verdriet is een teken van nog niet kunnen overgeven, want liefde bindt zo sterk dat het meteen zwaar wordt. Maar de grootste daad van liefde is laten gaan. De herinneringen hebben geen doden in beeld, maar het leven dat was en daarin altijd mag blijven. Tranen mogen komen, de gift die je gaf zal ze drogen.

4 opmerkingen:

  1. Mooi gescrheven. En mooie muziek ;-). Ik ben dol op Rufus! Heb hem 1 keer live mogen zien, jaren geleden al weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'De grootste daad van liefde is laten gaan.' Die is om in te lijsten Vlasje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi verwoord. Het geeft mij troost in deze moeilijke tijd. Dankjewel daar voor.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen