Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 3 maart 2016

The new me

Heel gek, maar na de dagopname in het ziekenhuis maandag voor de laatste onderzoekjes, ben ik nu herboren. Ten eerste is er de relatief goede uitslag, ten tweede het idee, dat er niks medisch en zeker niet urologisch  in het nabije verschiet ligt, want wat hakt dat erin zo'n medische twistappel. Ik kan even geen ziekenhuis of arts meer zien. Al met al voel ik me heel aktief en fris en prettig.
Gister was top vanwege voorjaarsrit en ijsvogel, vandaag al bijtijds wakker en al diverse klusjes gedaan. Nog even naar den Ap en dan nog eens lekker badderen en alle to-do's van vandaag zijn afgevinkt.
Wat een last is er weer van mijn schouders. Niet dat het allemaal zo erg was of zo heftig, maar het zat me helemaal niet lekker en ik voelde me een speelbal, dat zuigt energie.
Nu fluistert de vrijheid in mijn oren dat we lekker weg kunnen en genieten en de zon doet ook mee op het moment. Mooi, heel mooi.
Springtime in my mind. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een fijn gevoel. Vasthouden en genieten!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms toont de opluchting hoe zwaar ongemerkt de "last"toch was. Geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er lekker van! En blijven doen ook!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen