woensdag 16 maart 2016

Sunny days are here again

Was het gisteren grauw en grijs, vandaag weer een uitbundig lentezonnetje. Ik kreeg gister een foontje van een tuinheer, die zich meldde en meteen 's middags wou komen. Yeah! Hulp M. Had nauwelijks haar hielen gelicht of een man op de fiets met een schoffel op zijn schouder stond voor de deur. Hij schrok niet terug van mijn rimboe, maar begon voortvarend en als een razende roeland mijn paden terug te toveren, de vijg en de klimop te snoeien en binnen 3uurtjes had ik een heel ander uitzicht. Aardige man, werkte vroeger bij de plantsoenendienst en wist van wanten en een gezellige prater ook nog. Goed geregeld! Ik betaal 5 euro per maand aan deze stichting en zij zorgen voor vrijwilligers, verder kost het niks.
Kan nu ws zelf de boel een beetje bijhouden.
Vanmorgen bioboodschapjes gehaald, Broer in de stad tegengekomen en thee bij de HEMA gedronken en gezellig geklept en knoop over nieuwe pc doorgehakt. Mezelf verwend met wat potten viooltjes en een grote bos tulpen en thuis meteen de pc besteld. Heel goedkoop, omdat ik mijn eigen hd en dvdspeler lever en geen windows wil.  Nog geen 200 euri en een mooi klein apparaat.
Voor mij loopt het lekker zo!

2 opmerkingen: