zaterdag 26 maart 2016

Ochtend

Met een beetje het gevoel overreden te zijn door het leven, too much, too fast, too soon, probeer ik mezelf uit te deuken. Er staat een zonnetje in een blauwe lucht, maar het is wel koud. Niets dringend nodig, dus niet naar de markt, wel een beetje puin ruimen in huis en veel lezen en bankrust. Heb een favobroek aan en de lievelingstrui, die ik ooit kringloop-ving en die van een hartstikke duur merk blijkt te zijn, en die koesterend werkt. Van die dingen die troostend en helend zijn. Yoghurtjes, vers fruit, soepjes, salade, heerlijke Clipperthee, knorrende katjes, het komt wel weer goed.
Prijs me gelukkig met wat ik wel heb en ben. Ruimte in hart en hoofd voor positieve zaken creëeren, dankbaar zijn, en af en toe een traan, die er ook mag zijn. Tijd voor Zomertijd.

3 opmerkingen:

  1. Je telt je zegeningen, dat doe je goed!
    Geniet van je rust en alles om je heen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed,wat je schrijft. Laat het zijn werk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou toch fijn zijn als er een soort uitdeuk werkplaats bestond voor ons soort mensen!
    Terwijl ik nu reageer drink ik trouwens ook heerlijke clipper thee....

    BeantwoordenVerwijderen