Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 1 maart 2016

Normaal

Een normale dag, zonder ziekteperikelen/materiaalpech of grote stoornissen. He,daar was ik aan toe.
Vanmorgen het gewone riedeltje opruimen en schoonmaken samen met mijn onvolprezen hulp. Vanmiddag gewoon rustig lezen op de bank en een beetje snavelen en lekker aan de thee. Katjes ook helemaal verheugd.
Voel me weer tot mijzelf komen, geen schaduwgevechten, monitoren of ander gedoe, gewoon de dingen van de dag, zonder dwang,  zonder moeten of niet mogen, dat is een opluchting.
En er is ook niks van die aard op de agenda. O, ja, er zijn wasjes en afwasjes, boodschappenlijstjes en andere gewone to-do zaken, maar ik kan het zelf indelen en mijn energie managen op mijn eigen manier.
Ik heb meteen zin in van alles. Er moeten aanschafjes gedaan worden, o.a. supplementen en vitamientjes aanvullen (een zoektochtje naar D-mannose (geen manitol, zoals ik per ongeluk meldde), een achterstallig kadootje kopen, een plafonnière aanschaffen, twee tassen vol opgeruimde spullen naar de kringloop brengen, iets in de boekenweek kopen, er is veel werk in de tuin, een miljoen foto's digitaal uitdunnen, en verder met opruimen, en opruimen en opruimen. Er zijn tochtjes te maken zodra het weer iets aanlokkelijker is, de laatste schaatswedstrijden te bekijken en nog veeeeel meer. Maar ik mag het op mijn eigen tempo doen zodat het mij het beste uitkomt.
Here I come........

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor je dat alle onderzoeken achter de rug zijn. Nu weer genieten van de gewone dagelijkse dingen. Lief dat je altijd het werk van je hulp vermeldt en hoe blij je daar mee bent.
    Je bent een kanjer!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn,dat je leven weer het normale patroon heeft. Ik kocht D-mannose op internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heerlijk. Als de zon ook nog tussendoor af en toe gaat schijnen net op de momenten dat jij een boodschap doet, dan is het helemaal geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen