zondag 20 maart 2016

Life goes on


De dood van mijn vriendin kwam niet onverwacht en ik weet dat ze klaar was, er op een goede manier naar toe heeft geleefd met haar man samen. Het is heel verdrietig, maar ook onvermijdbaar. Ik kan er vrede mee hebben al is er ook rouw. Morgen de herdenkingsbijeenkomst en dan is iets afgesloten dat nooit zal verdwijnen.
Vrijdag kwam de nieuwe pc, maar die wacht op installatie door Broer of junior. Vandaag al wat opgeruimd en een begin gemaakt met een andere bureau/Werkblad indeling.
Ook de lektuurbak eens opgeruimd.
Het leven wacht niet, het blijft vandaag met een verwacht morgen. Niet zeker, maar doorgaan zolang je ademt.

3 opmerkingen:

  1. Het belang van vandaag is dan opeens meer duidelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even laten weten dat ik aan je denk... Hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte morgen. Ik denk aan je. Zo lief je reacties op mijn blog. Dankjewel daarvoor.
    Dikke kus, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen