maandag 28 maart 2016

Landen

Buiten herfstig, dus goed moment om orde op zaken te stellen. PC is retourklaar gemaakt. Schoffel door allerlei zaken heen, lees me nog verder in over ellendig syndroom, ruimen en nog meer ruimen, letterlijk en figuurlijk. Er moet weer lucht in mijn leven komen, anders loop ik vast.
Zodra de weg zichtbaar is, wordt alles lichter.
Ik hak knopen door, geef mezelf een schop onder de kont en schouderklopjes tegelijkertijd-ja dat kan- en voel dat ik vrijer adem en dat er rust komt en  beetje bij beetje aanvaarding.
Het water stuift uit de gracht waar ik op uitkijk en de bomen zwaaien en buigen, vrijheid, aktie, meetransformeren en loslaten. Symboliek te over, heropstanding na zware momenten. Het is Pasen ook nog.

2 opmerkingen:

  1. Het leven is vaak vallen en weer opstaan, loslaten en weer doorgaan. Het is een cliche maar wel waar, zonder duisternis geen licht. Fijn, dat het weer lichter wordt in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven bestaat idd uit loslaten en aanvaarden. Makkelijker gezegd dan gedaan. Er vloeien best wel traantjes en dat mag ook. Er komt veel op je pad, maar je omringt je ook met lieve mensen en een goede instelling. Dankjewel voor je lieve woorden. *Hug*.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen