donderdag 31 maart 2016

Heerlijk, gebakken onderbroek

Vanmorgen is er een dikke mist, al zal die later optrekken beloven de weerheren.Om lekker de bedwarmte vast tehouden, meteen het bad laten vollopen, handje magnesium, lavendel druppels, mmmmm. En als kers op de taart een gebakken onderbroek, wat staat voor een op de kachel opgewarmde-want was nog niet geheel droog-net van de lijn- onderbroek. Mmm, een warme onderkant is fijn.
Tussen de middag wordt de pc verwacht een heel prima apparaat, maar refurbished zoals dat mooi heet. DWZ showmodel of kortgebruikt via leasecontract en geheel schoongemaakt en nagekeken, met garantie. Deze kost nog geen meier en dat is te geef voor een modern en snel apparaat met alles erop en eraan. Hopelijk geen pech deze keer, maar meteen op de elektronische snelweg rijden.
Vanmorgen nog even de voedselvoorraad aanvullen met enkele artikelen en dan richting weekend!

5 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig...gebakken onderbroek :-D

    Dat is niet duur voor de pc, hopelijk is ie goed en kan je weer ff vooruit ermee.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk woord bedacht je. Ik trek in de winter vaak een warm gemaakte pyjama aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker een warme onderbroek.. ik werd razend nieuwsgierig toen ik de titel van je logje las haha.
    En succes met de pc, hoop dat ook echt alles naar wens is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Refurbished is kapot geweest en gemaakt.. Toch veel plezier ervan.
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net als Izerina moest ik meteen aan mijn gebakken pyama denken. Ik hou dat woord er in!

    BeantwoordenVerwijderen