woensdag 9 maart 2016

D'r uit en d'r in

Lag de heer Ziggo vanmorgen opeens op zijn gat, tv, internet en foon, maar gelukkig binnen het uur hersteld. Want wel heel kaal, zo'n ochtendopstart zonder media.
Meteen daarna op pad voor (bio)boodschappen en het was kkkkkkkoud.Dus te koud voor de tuin en in plaats daarvan een daggie opruimselen en   ontrommelen, terwijl ook een afwas en een koelkastplank om een beurtje schreeuwen. Ik kom.......
Eerst uitrusten met een pc-blaadje en een bakkie thee.
Ben me weer bewust van mijn opgeruimd gemoed, en dat is fijn. Het regent zonnestralen, werd al eens gezongen en zo voelt het zo ongeveer. Vol van zegeningen en dankbaarheid.
Misschien vervelend om mijn gejubel te lezen, maar voor mij zo heerlijk om teschrijven en proberen te delen. Gun het iedereen zich zo te voelen.

3 opmerkingen:

  1. jouw blogjes zijn een welkome afwisseling na het lezen van nieuwssites.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gejubel vervelend? Ben je gek! Jouw levenskunst en levenslust inspireert velen, daar ben ik van overtuigd. Jubel jij maar lekker verder dat gun ik jou van harte.

    BeantwoordenVerwijderen