Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zaterdag 20 februari 2016

Zaterdagse routine

Naar de markt, nog droog, wind te overzien. Kaas, vis en wat spullen bij De Tuinen gehaald. Lekker uitgewaaid.
Op de pc wat instellingen aangepast en programma's downgeload, alles weer vertrouwd en fijn werkbaar maken. Inmiddels ontdekt dat meeste bewaardingen er gewoon nog zijn, heerlijk.
Dikke krant, soepje in de maak (resten kip= soep), lekker achtergrondgeluid er bij en kachel en katten in comfortstandje. Pot thee en aan mijn geluk ontbreekt niks.
Kom maar op met die storm en regen, ik hoef er niet uit, kan cocoonen in mijn eigen  hobbithol.
Vind het belangrijk om in alle omstandigheden naar mijn balans en tevredenheid te zoeken. Niet mopperen en zeuren maar maak er wat van.
Het leven is zo vol van fijnheid, ook naast de mindere dingen. 


4 opmerkingen:

  1. Lees regelmatig je blogjes en geniet van je manieren om in balans te blijven en tevreden te zijn.Hou vol.
    Fijn week end
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt weer om van alles van binnen te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig Vlasje, heerlijk positief! :)

    BeantwoordenVerwijderen