Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



zondag 7 februari 2016

Weer bellend

Zoals beloofd door Ziggo, kwam een testtelefoon per post. En die deed het wel, waaruit bleek dat mijn eigen DECT-set vervangen diende te worden. Dus naar een Kijkwinkel en een nieuwe set gehaald. Het grootste deel van de zaterdag dus aan het knokken met draadjes stekkertjes enzovoort, maar hij werkt. Omdat ik al wat elektronica toebehoren overhoop had gehaald was het een bende. Dat staat meteen voor de eerste dagen op de opruimagenda.  Alle draadjes ordenen en niet meer voor mij nuttige wegdoen en alles netjes organiseren. Yep. Goed idee.
Het voorjaart al stevig, de sneeuwklokjes doen pogingen te bloeien en vele groenen sprietjes en jonge plantjes zijn aan het boven worstelen, dat pleziert mij zeer.
Vandaag de schromelijk verwaarloosde weekendkrant de tijd geven en ook weer opruimen in de kranten/leeswerkvoorraad. Dat is altijd zeer ruimtescheppend en dus voldoenerig.
Ik heb er zin in, alweer!

3 opmerkingen:

  1. Wat een technisch vernuft idd Vlasje! En heerlijk die prille voorjaarsboden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè zo'n klusje! Ik mag het ook graag doen, uitzoeken en zorgen dat het werkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen